Mēs izmantojam sīkdatnes arī mājaslapas darbības nodrošināšanai. Jebkurā laikā varat atcelt sīkdatņu parametrus, mainot ierīces iestatījumus un izdzēšot saglabātās sīkdatnes. Plašāku informāciju skatiet mūsu Privātuma politikā.

SELF STORAGE LIETOTNE

Iesakām iepazīties ar atbildēm šajā sadaļā. Ja Tev rodas papildu jautājumi, uz kuriem atbildi neatrodi, apmeklē pilnos noteikumus un nosacījumus vai sazinies ar mūsu atsaucīgajiem darbiniekiem!

 Lietotnes izmantošana
Īrējot noliktavas telpas, uz norādīto mobilā tālruņa numuru tiks nosūtīts verifikācijas kods. Šis kods tiek izmantots, lai pirmo reizi pieteiktos lietotnē. Tiklīdz esi pieteicies, tev būs jāiepazīstas un jāpieņem noteikumi/nosacījumi, bet pēc tam jānomaina parole. Aplikāciju ir izstrādājis uzņēmums Noké, tādēļ tā logotips ir atrodams lietotnē. Vienīgā informācija par tevi lietotnē ir vārds, uzvārds, mobilā tālruņa numurs un e-pasta adrese.
Neesmu saņēmis īsziņu ar verifikācijas kodu
Izmēģini funkciju “aizmirsu paroli” lietotnes sākuma ekrānā. Ja tas nepalīdz, pārbaudi, vai sadaļā “Manas lapas” norādītais tālruņa numurs ir pareizs. Tālruņa numuram jābūt norādītam šādā formātā + 371XXXXXXXX. Ja tavs numurs ir pareizs un tu joprojām nesaņem kodu, lūdzu, sazinies ar mums pa tālruni +371 22321000 vai rakstot uz e-pastu: [email protected]
Vai varu nejauši atvērt savu noliktavas telpu?
Self Storage durvis un vārtus, kā arī personīgo noliktavas telpu var atvērt tikai tad, ja ir aktīvs Bluetooth savienojums un atrodies aptuveni 5 m attālumā no durvīm.
Ko darīt, ja lietotne nestrādā?
Pārbaudi, vai ir ieslēgts Bluetooth signāls; Pārbaudi, vai ir ieslēgta atrašanās vietas noteikšana; Izslēdz lietotni un atver to atkārtoti; Pārbaudi, vai ir pieejams atjauninājums mobilajā AppStore vai Google Play veikalā; Dažu automašīnu Bluetooth ierīce var traucēt lietotnes darbību. Ja veic sarunu, izmantojot automašīnas Bluetooth brīvroku režīmu, iesakām to uz brīdi pārtraukt.
Atbalsts lietotnē
Lietotnes sadaļā “Atbalsts” tu atradīsi atbildes uz lielāko daļu jautājumu. Citos gadījumos sazinies ar mums pa tālruni +371 22321000.
Kāpēc jānomaina parole?
Lai tikai tev būtu pieeja personīgajai parolei.
Vai es varu citiem atļaut piekļūt savai noliktavas telpai?
Tev ir iespēja piešķirt citai personai piekļuvi tavai noliktavai. To vari izdarīt lietotnes sadaļā “Lietotāji”, augšējā labajā stūrī nospiežot simbolu “+”. Pēc tava pieprasījuma lietotājs var tikt izdzēsts šajā pašā sadaļā.

IZVĒLIES PIEMĒROTĀKO TELPU

  • IZVĒLIES
    IZMĒRU

  • PARAKSTI
    LĪGUMU

  • PĀRRAUGI
    LIETOTNĒ

  • PIEEJA
    24/7

Šobrīd nav brīvu mantu glabātavu.

Lūdzu pārbaudiet vēlāk vai zvaniet: +371 22321000

whatsapp